YritysPuh. 0600-302 302 (24h)AsiakaspalveluOhjeet asiakkaalleToimitus- ja maksutavat
Siirry ostoskoriin 5273e209d2bac80a39000406_shopping-cart-xxl-white.png

Tietoa tilaamisesta


Miten teen tilauksen?

Tilauksen voi tehdä Viihdemaasta klikkaamalla tuotesivulla olevaa ostoskorinappia. Tämän jälkeen tuote siirtyy ostoskoriin, minne pääsee yläpalkin oikeassa reunnassa sijaitsevasta ostoskori painikkeesta. Ostoskorissa tilauksen voi vahvistaa syöttämällä nimi-, osoite- ja maksutiedot.

Millä tavoilla voin maksaa tilaukseni Viihdemaan verkkokaupassa?

Tilauksen voi maksaa tilauksen tekemisen yhteydessä verkkopankkien verkkomaksupainikkeilla (Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken), Visa, Visa Electron- tai MasterCard-korteilla tai e-mail ennakkolaskulla. Vaihtohtoisesti tilauksen voi tehdä Everyday- tai Joustoraha-laskulla, jolloin tuotteet voi maksaa laskulla ne vastaanotettuaan. Kaikki maksutapamme tilauksen laskutus mukaan lukien ovat täysin lisämaksuttomia, pois lukien Joustoraha-laskulla tilaaminen, jolloin Joustoraha veloittaa laskutusmaksun 4,90 euroa. Ostos, eikä ostoskori tule yllättämään sinua esimerkiksi laskutuslisällä tai luottokorttikomissiolla.

Jos tilaus maksetaan e-mail ennakkolaskulla, voi tulee maksusuoritus suorittaa oheista maksutietoa hyödyntäen:

Tilille: FI1257902620054782
Saaja: MiGame Oy / Viihdemaa
Viite: [Tilauksesi tilausnumero]
Summa: [Tilauksesi hinta]

Ulkomailta saapuvissa maksuissa pankkimme SWIFT-osoite on: OKOYFIHH

Milloin tilaukseni toimitetaan?

Tuotteillamme on eri toimitusajat niiden varastosijainnista tai tilauspaikasta riippuen. Muistathan tarkistaa luvatun toimitusajan tuotesivulta!

Kaikki Helsingin varastotuotteet toimitetaan 1-2 arkipäivässä

Ahvenanmaan varastotuotteet toimitetaan 3-5 arkipäivässä

Useilla Viihdemaan tilaustuotteilla on pidempi toimitusaika, jopa 12 arkipäivää, eli noin 2,5 viikkoa. Vahvistamme tilauksen toimituksen erillisellä viestillä mahdollisimman nopeasti: saat sähköpostitse viestin heti, kun tilauksen toimituspäivä on lukkiutunut. Arvioidun toimitusajan puitteissa olevissa tilauksissa emme usein pysty antamaan tilaukselle tarkempaa toimitusaika-arviota ennen tämän oma-aloitteisen toimituspäivän vahvistusviestin lähettämistä.

Tietoa tuotteista


Tekstitykset elokuvissa ja sarjoissa

Verkkokaupassamme on saatavilla myös tuotteita, joiden tekstityksiä ei ole pystytty varmistamaan valmistajalta tai ne vaihtelevat tuote-eristä riippuen. Olemme merkinneet nämä tuotteet tekstillä: "Tuotteissa useimmiten suomenkielinen tekstitys." Tuotteen kohdalla tekstitystietoja ei ole pystytty eriseen varmistamaan, koska tuote on harvemmin saatavilla Suomen sisältä. Tekstitykset voi tarkistaa tilauksen jälkeen tuotteen takakannesta, sekä tuotteen palauttaminen on täysin mahdollista avaamattomana, jos se ei sisällä suomenkielisiä tekstityksiä. Valikoimastamme löytyy myös suomenkielisillä tekstityksillä varustettuja tuotteita, jotka ovat merkitty tekstillä: "Tuotteessa suomenkielinen tekstitys." Jos tuotteessa ei ole saatavilla suomenkielistä tekstitystä, tuotekuvauksessa lukee: "Tuoteessa ei ole suomenkielistä tekstitystä." Pystymme tekemään lisäselvityksiä tekstityksiin liittyen osassa tuotteita 24h asiakaspalvelunumerossamme: 0600-302302 (1,98 euroa / minuutti).

Tuotteiden takuu

Takuuasioissa ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme
yhteydenottolomakkeella, josta annamme tarkemmat ohjeet tuotteen takuuhuoltoon palauttamiseen. Suurinosa tuotteista palautetaan suoraan valmistajan takuuhuoltoon, joten ethän lähetä tuotetta pisteellemme ennen ohjeiden saamista!

Jos huollettava tuote on Sony:n tuote, voit olla yhteydessä ja toimia asiassa suoraan Sony:n kanssa: http://playstation.fi/itsepalvelu (PlayStation-tuotteet), http://www.sony.fi/support/fi (muut Sonyn tuotteet).

Puhelintuotteilla on palautukseen on erilliset ohjeet, ja ne löydät Toimitus&palautus sivulta!

Vian sattuessa

Jos tuotteessasi on ilmenee esimerkiksi postissa aiheutunut tuotevika, katso ohjeet Toimitus&palautus sivulta!
Usein takuuasiat johtuvat tuotteessa olevan vian sijaan esimerkiksi puuttuvista asetuksista (etenkin puhelinviat: puhelin ei yhdistä verkkoon, mobiilidata ei toimi, ym.). Autamme sinua mielellämme asetusten kanssa 24 h asiakaspalvelunumerossamme 0600-302 302 (huom! maksullinen tukipalvelu, hinta 1,98e / min). Suosittelemme huollon tarpeen varmistamista etukäteen, sillä toimivan tuotteen toimittamisesta huoltoon saattaa aiheutua ylimääräisiä kustannuksia. Puhelimen asetusten kanssa pystyy auttamaan myös oma operaattorisi.

Virheet tuotteissa ovat harvinaisia, mutta toki aina mahdollisia. Useimmiten ilmoitetut virheet osoittautuvat johtuvan esim. operaattorin puuttuvista asetuksista. Jos puhelin käynnistyy, mutta ei saa yhteyttä verkkoon tai puhelimen mobiilidata ei toimi, kannattaa asiakas ohjata liittymän operaattorin suuntaan operaattorin asetusten saamiseksi puhelimeen.

Palaa takaisin ohjeisiin tästä!

Eikö ohjeista löytynyt apua? Tästä yhteydenottoon!